TÜ eetikakeskuse taotlus "Õpetaja väärtuskasvatuslik pädevus" sai toetust

Sihtasutus INNOVE toetab TÜ eetikakeskuse projekti "Õpetaja väärtuskasvatuslikud pädevused".

Projekti eesmärkideks on muuhulgas õpetajate väärtuskasvatuslike pädevuste tõstmine, klassijuhatajate kui väärtuskasvatajate võimestamine ning väärtuskasvatuse integreerimine aineõpetusse, juhendades ka seda, kuidas on igas aines võimalik väärtuskasvatusega tegeleda. Projekt keskendub klassijuhatajale kui kesksele isikule eri osapoolte vahel (kool, laps, lapsevanem, klassikaaslased).

Tegevus toimub meetme "Kooli poolelijätmise vähendamine, haridusele juurdepääsu suurendamine ning õppe kvaliteedi parandamine" alameetme "Põhikooli ja gümnaasiumi riiklikele õppekavadele vastav üldharidus" raames. Tegevust rahastab Euroopa Sotsiaalfond.

Pildil on neli inimest laua taga istumas ja vestlemas

Ühiskonnas levinud monoloogide kõrvale vajame järjest rohkem dialooge

Illustratiivne visuaal

Refleksioonipõhine lähenemine toetab teaduseetika arendamist

"Mälupüüdja" detail

Näituse „Ellujäämise poeetika” avab 9. mail vestlusring